https://nicel.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/1-6.jpg

Nicel öncelikle müşterinin ihtiyacına ve beklentilerine uygun ürünler sunmayı hedefler.

Yüksek müşteri memnuniyeti Nicel’in bir numaralı amacıdır. Bu amaç için her projemizde müşterinin beklentilerini ve ihtiyaçlarını amaçlarız. Sunduğumuz ürün veya hizmetlerde kalite bizim için sözleşmenin imzalanmasından önce başlar, bu dönemde müşteriyi dinlemek, bu yönde çalışmalar yapmak ve müşteriye yapılan çalışmayı anlatmak ve yanlış anlaşılmaları ortadan kaldırmak sürecin en önemli adımıdır.

Ürün veya hizmetin kriterleri netleştirildikten sonra sonra detaylı çözümlemelerimizi hazırlarız ve müşterinin ihtiyacına tam uygun tasarımı yaparız.

Tasarım onayından sonra tüm sürecimiz baştan sonra izlenebilirlik kapsamındadır, müşteri son üründen kullanılan hammaddeye kadar geriye dönerek ürünün üretim sürecinin tüm hikayesine ulaşabilir. Tüm süreçler/prosesler güvence altındadır.

Proje’nin gerçekleştirilmesi sürecinde yapılacak kontroller öncelikle sözleşme öncesi dönemde, en geç tasarımın tamamlanması ile netleştirilir. Proje bitiminde müşteriye ürüne dair tüm detayları içeren bir kalite dosyası sunulur.

Nicel bünyesinde kalite süreçleri Kalite Mühendisliği üzerine Yüksek Lisans derecesi bulunan tam zamanlı personel tarafından yürütülmektedir. Ayrıca özel bir proses olan kaynaklı imalatların takibi amacıyla tam zamanlı Kaynak Mühendisi istihdam edilmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir